Helgen


Ja nu var det söndag igen då , sen börjar en ny vecka är inte så pigg på att komma tillbaka till praktiken hade hellre varit i skolan .Men nu är de bara en vecka och 5 dagar kvar :)
I Fredags var jag med christin,rikard och oksana :D vi kolla på när rikard och hans polare skruva bil :P Väldigt kul haha xD
Lördag var jag på jobbet i 8 timmar typ sen åkte jag hem låg i sängen och inte gjorde nå alls , helt underbart att bara ta det lugnt :)

Söndag i dag då :) Har jag inte gjort nå allstyp , väntar på att mamma ska komma hem så vi ska beställa tågbiljetter till uppsala på fredag sen beställa jeans till mig :)

Det som händer denna vecka är:
Måndag:Praktik, sen hem
Tisdag:Praktik , sen hem eller får se vad som händer
Onsdag:Praktik sen jobba :)
Torsdag: Praktik sen jobba
Fredag :åker jag till mina bästa kusiner :D

Snart är de marknad och då blir de fest kan jag lova :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0