Tisdag :)

                                                    Oj vad dagarna går fort , snart fredag :D

Igår hade vi alokoholhanteringsprov på morgon en sen svara vi på lite frågor och gjorde tester på datan , och så kolla vi på film om hur berusade människor beter sig och hur dom kan reagera . under deras fylla. Sen i dag har jag varit i skolan , i morse börja de med att bussen var försenad till rättvik som vanligt , sen när man väl kom in till stan fick man stå där och frysa sen skulle jag och mickis ta direkt bussen till skolan men då åker bussen runt hela 701:ans rund och kör upp över volvo och massa skit så då kom man fem min försent typ :P
 men de gjorde inte så mycket :)

Sen skule jag vara i disken i dag , så har ja la diska  sen har varit ute å rökt efter maten sen städat åkt hem till rättvik och vart med oksana skulle ha mina filmer i dag men dom hade inte kommit så gick jag och oksana till ica



och försökte få fram om mina filmer hade kommit dit men de visste dom inte , men vi fick se snygging och prata med han :D de är nästa så man dräglar ihjäl . Angående de så vet jag en till som kommer att göra de hahah :)


I morgon är jag ledig hela dagen men ska jobba mellan 15-19.30 :) lite mer money :)
Torsdag : Läkaren :( 9.00 , missaar typ två lektioner ;) Sen blir de att jobba :) Funderar på att köpa väskan på åhlens :D
Fredag : Ledig från engelskan , sen börjar höst lovet och jag och oksana åker till sthlm och har fett kul :)
Lördag : Shopping plus 30 -årsfest
Söndag :inge planerat
Måndag : kanske åker från stockholm :p får se :)


Om du vill ha mig , då får du oxå höra av dig .



                                                                                              Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0