Lördag

Heej allihop :)

Jag har hur tråkigt som helst , finns inget att göra . finns ingen att umgås med här i rättvik för oksana är på fotbollsfucking avslutning , sen så chrstin är hemma för hon är dålig :( har så himla boring , väntar bara på att få lägga sig och sova . Juste jag har jobbar i dag oxå men de var typ inge folk alls tråkigt nog . Sen har jag bara varit hemma och haft det tråkigt :( Funderar på att gå in å duscha och raka bena sen att sova , men vi får se vad som händer.

I morgon ska jag leka med oksana vi ska planera lite inför nästa helg då vi åker till STOCKHOLM:
Fredag : Ska vi på fest med några :)
Lördag : Massa shopping och sen blir fest för Anna på kvällen :)
Söndag : Har vi inte planerat nå för , men de är ju en som fyller år då ;)
Måndag : Ska oksana åka hem eventuellt jag med beror på min far .

Sen har jag så himla svårt att glömma dig , drömmer om dig på nätterna så fort jag ser ditt namn så börjar jag tänka på dig , trodde jag hade glömt dig . Men tydligen inte :S Hur ska jag komma över dig ? För du vill ju inte ha något mer med mig och göra varkar det som , förstår inte vad jag har gjort de enda jag har gjort är att bett dig att jag måste få träffa dig men de vill inte du . Förstå de JAG SAKNAR DIG<3


Ska försöka hitta på något kul nu hare :) Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0