Måååååndaaaag

Är nu hemma sitter för mig själv i köket , första gången jag sitter i köket utan att äta hahah :D ovanligt nog :)

nu har det hänt mycket på sistonde. Har bildat matpartiet och sen bokat en kryssning med carro,johan,frugan,glaajjj johan,krillan, li och LOLLO :D det kan ju inte bli något annat bääst och klockrent det :D

I helgen blir det marknad fredag blir det att vara full i borlänge där john lindberg trio spelar massa Johnny Cash -låtar kan det bli bättre ?:D
Lördag jobba sen så blir att vara full med andra frugan :D

I morgon bär det av till rättvik med fruuugan 2 :D ska hälsa på morfar som kommer förbi och plocka med sig lite med skrot men först blir det skolan :)

Nu ska jag bege mig till min skööööna säääng helt för mig själv och kolla på AA , och drömma om terran :D

http://www.youtube.com/watch?v=g-jxYQiG-Vw

Kommentarer
Postat av: TERRÄN

åhh en fet PUSS på min fru! <3

2010-09-28 @ 15:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0