Tisdag =)

Haft sån jävla rolig dag :) Min klass är ju bara för underbar ,
Jag och elin har bara pratat om sex hela dagen :P hela dagen har varit så flumig :)

Ecolé var öppet i dag hade servering första gången på detta år kändes så jävla underbart igen :)


När vi skulle städa så sopa jag golvet så hitta jag en dansbands skiva , så drog vi igång den . Så börja ja å krillan linnea louise lina å elin bugg så jävla kul stod å sjöng kan låtit ganska illa kan jag tänka mig . Lina filma allt , får se det sen när lina lägger upp det på facebook :)

I morgon är det onsdag då har jag bara servering och fyra timmars hål och körkortteori sen blir det hem och jobba sen tvätta och packa tills på fredag då de blir uppsala :)


Snart ringer mickis mig :) Puss på alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0