Onsdag :)

Hela dagen i dag har jag trott att de har varit torsdag !

de är bara för att jag längtar så himla mycket till er <3 Jag vet att jag kanske tjatar om min moster och hennes underbara familj men det är bara för att dom ställer alltid upp och jag kan alltid höra av mig .
Ingen vuxen har någon gång brytt sig så mycket . Älskar er ni är allt för underbara kommer alltid att älska er <3



Skolan i dag hade terori i servering gick igenom vad vi skulle ha till provet. Sen har jag å frun suttit vid datan ,sen var vi och kolla i cafeterian där nationaldemokraterna var . Efter att de var slut så satt vi vid datan sen så gå upp till körkortteorin men då var tydligen lektionen inställd , drygt att man har suttit i skolan tre å en halv timme i onödan :(


I morgon torsdag så blir det skolan sen klippning å efter det ska jag jobba packa hämta mina vantar hos owe :)
Fredag skolan å UPPSALA :D

Denna parfym luktar så jävla gått :D Ska sova nu puss på er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0