Måndag ;)

Fan detta har varit en toppen måndag även fast man starta i morse med att stressa och att va

ra lite död å små tjurig körkortsteorin på induvella valen gjorde ju inte precis saken bättre kan man ju säga ;)

 Men efteråt när storköket kom igång och när vi satt igång bullarna vi stod å hade kul som vanligt :)

Kan bara säga fy fan vad kul vi har tillsammans :D Vill aldrig släppa Min kära klass :)

 När jag kom till rättvik gick jag och köpte hudvårdsprodukter å de sved i plånboken efter allt :( Men hoppas de blir bra nu ifall :) Sen kom linus så åkte vi hem till owe och nelly satt där ett tag alltid lika trevligt och roligt :)

 sen fick jag skjus till hemköp så kom till krillan dit hon köpte nå bantings prepparat . Sen drog vi hem till mig och kolla på pistvakt och satt vid datan :)

 Snart helg äntligen :D börjar halv två på onsdag skönt att sova ut :) 

I morgon  ska jag göra omprov och övningsköra  med mamma sen ska jag ut å träna å till ungdomsmottagningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0