Lördag

Skolan i går men de var inte så mycket att göra sen var de hem och jobba så var övervåningen bokad så de var bra att jobba där upp. Sen gick jag upp till hedslund på fest hos pb han fyller 20 i dag , mycket folk . Drog hem ganska tidigt var så trött. Sen i dag har jag vart nere på jobbet börja baka bullar sen drog jag ut och åt med pappa . Vart hem efter det och la mig sängen och sov, sen ska ju alla ringa och väcka mig :O:O så de fick jag man ju vara vaken nu och kan inte somna om.


I kväll blir det nog filmkväll ifall.

Inte dåligt att tjäna typ 1500 kr på denna vecka ;)
Snart är de lön å studiebidrag jag lääääääänggtar tills torsdag då jag ska klippa
mig och på fredag åker jag till min familj har saknar er så himla mycket ska äntligen bli kul att få träffa er igen :)




Mickis kom hem nuuuu så ska vi ta oss en sväng om <33

Kommentarer
Postat av: Din Mikaela

Hjärtat mitt !

Jag kommer ju hem, snart, mot min vilja ! Men jag saknar dig, puss ! <3<3<3

2010-02-20 @ 17:04:23
URL: http://diinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0