Helgen

Ja då var det måndag igen , helgen har varit bra :)

 owe å linus var lite dumma mot mig i lördags , men snällt ändå haha :P Var med linus å folk senare i lördags var i borlänge och falun kom hem vid fyra tiden .Jag fick köra linus bil fy fan vad jag är duktig linus satt fast i sättet typ när ja körde förstår faktiskt inte varför han var rädd haha .

När ja kom hem  kunde inte sova somnade vid halv sex tiden och vakna halv åtta , sen somna ja vid kvart i tio sen så ringde pappa och väckte mig vid tio i ett , sen gick jag ut och åt lunch med pappa .

Sen drog ja hem till krillan efter det kom linus och hämta mig så åkte vi till owe och nelly :) Vi var ute å gick å prata trevligt :) Sen drog ja hem börja städa lite sen satt jag vid datan sen kolla jag på svensson svensson ovanligt nog haha ;) Fett roliga dom är :)

Snart är det 26/2 då åker jag till Uppsala till mina älskade och underbaraste familj som betyder mer än nånsin för mig . Saknar er så otroligt mycket . <333Men snart ses vi , det är synd att vi bor långt ifrån , men det hade varit värre om jag hade bottt typ i umeå och ni bodde i stockholm .


Förstår inte hur du kan fråga mig om vi ska flytta till stockholm, Liksom jag har aldrig trivs så bra i skolan som jag gör nu .Och jag vill inte lämna mina vänner , då blir det som när vi flyttade från stockholm förra gånen .  Det enda problem som är just nu DU , vi skulle behöva komma ifrån varandra kan du förstå det någon gång.


Låten man aldrig tröttnar på :
Baseballs - Umbrella





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0