Freeeedaaaaaaaaaaag :)

Nu var de äntligen fredag den 26/2 som jag har längtat till en månad :) Känns så himla kul och skönt att komma bort och då lite sportlov :)
Kommer sakna HR2RB mycket ifall :) men de tar vi igen efter lovet :) dagen i dag har varit jävligt roligt som vanligt , förstår inte hur lärarna står med oss egentligen :S haha :P går väl på nån medicin eller nå :P

Jag och Linnea har fått en lillebror i dag , De är Sebbe som är lite störd han kommer nog fram med tänkandet när jag och linnea har lärt upp han lite :) De kommer att bli toppen de :)


I morgon ska vi till min kusin och gratta henne för hon fyllde år i onsdag :) inte träffat dom på något år :P

Min vecka är nästa full :P

Söndag: åker hem kommer hem vid kvart över elva kväll
Måndag : Jobba 15-19.30
Tisdag : jobba 15-19.30
Onsdag:jobba 15-29.30
Torsdag : Jobba 10-15
Fredag: jobba15-19.30
lördag: jobba 10-18


Om ni vill hitta på nå så är det bara att säga till :)


Stänger av min telefon i helgen :) Puss på er <3 ha en trevlig helg :)<3Bara för att jag och mickis är snyggast <3 Älskar dig vännen kommer alltid att finnas för dig vad de än är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0