Dummare....

Hur kan ens egen mamma fråga om man tar betalt för att ha sex , de är sjukt korkat. De skulle aldrig falla mig in att göra de även fast jag skulle vara skyldiga alla pengar.
Jag hatar dig så mkt du säger att jag sviker dig men låt mig göra saker så jag inte ljuger för dig ! Du behöver inte ringa 24/7 .
De bästa skulle vara om jag fick flytta nu, men nu är de ju så att min jävla morsa födde mig lite försent så jag får lov och vänta ett halv år till fett långt tycker jag . Skönt och få bo hos nån annan ett tag istället för hemma .


Tur som man har jag en helt underbar moster och alltid lyssnar på mig och verkligen förstår mig .

Fick så fint sms utav dom :
Moster: "Du är alltid mer än gärna välkommen här! Vi saknar dig alltid,Kramar från din familj "

Min mamma säger inte ens att vi är en familj.

Åker äntligen ner på fredag den 26/2 Kommer bli helt underbart , träffa min underbara familj :)
Älskar er så himla mycket <3


Ska sova hos älsklings krillan ifall bättre än att vara hemma <3 Älskar dig krillan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0