Helg :)

Nu var det helg igen och ännu en skolvecka har gått , och närmare sig sommarloooov :) Denna helg blir det lugnt har jobbat i dag och är även förskyld dryyygt noog :( Men ska träffa Marre en sväng kommer bli kanon :) ska hem till krillan med :)

Säg att allt är mitt fel gör det, ta lite ansvar själv. Tycker du borde finnas och så jag kan prata med dig , så när jag ska försöka bli sams med dig nej då jävlar så får man inte det. Palla gå runt och bråka jag orkar nu är de upp till dig om du tar chans eller inte . Så trött på sånt här :O


Nästa gång då blir det KVAR!

På måndag ska jag ringa till en körskola och boka tid till intensiv kurs :)
På fredag är det ju sista april både studiebidrag plus att drinka lite ;)
Ja är ledig nääästa helg kanske heeelt otroligt :)

Ska även köpa en data i veckan , när lönen kommer :)

Om du tycker att jag har förändras, vad har inte du då gjort ?

Varför kunde ni inte vara borta längre fööör ?:O Jag hade ju så luuugnt och skööönt :)


Snart kommer ANDERAS HEEEM FEEETT KUUUL :D


Snart är det markand och då blire jobba ,supa å  umgås med min underbara vicky :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0