HEEEELG :)

Ja då var snart helgen slut , tråååkigt :( och det var ett jäkla bra tag sen jag skrev här men jaghar inte hunnit med, mycket att göra på sistonde.

De enda jag gör är att jobba,jobba å jobba känns det som. Har festat nu två helger i rad och det har varit bäääst :)



Jag vet inte hur mycket mer jag orkar snart.



TACK FÖR DEN BÄSTA KVÄLLEN PÅ ÅRET :)Nu var det ett jävligt bra tag sen man skrev här :)     Sitter hemma hos krillan nu , hon håller på att blondera sig och sitt löshår . Har jobbat i dag skulle till skolan men så vart de inte missa bussen drog ner till jobbet då och fika med mamma och roger . Så tjata jag till mig att jag skulle få vara hemma och jobba istället :) Och de blev som jag ville :) jobbat ungefär 7 timmar så det var lite extra pengar ;) SKöönt ska spara till körkortet och lägenheten man ska flytta till i höst det kommer att bli så himla bra :) då är man 18 och allt kan livet bli bättre :)    Ska ta och nörda på facebook nuu :)Hare bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0