Tisdag :)

Ja nu var de verkligen ett bra tag sen jag skrev här . Men har haft fullt upp med
praktiken hamna på dalasalen var där i fyra veckor första dagarna var jätte men
 efter tag kändes de bara som jag gick göra skit saker trivdes inte med de alls ,
när de hade gått fyra veckor och en dag orkade jag inge mer bröt ihop totalt när
 jag kom dit så då ringde jag mamma och så fixa vi en ny plats till mig :) Då hamna jag
 på åkerblads hotell och gästeri i Tällberg , så himla mkt bättre :) alla var verkligen så
 himla trevliga lärde mig väldigt mycket :) Sen i lördags när man jobba kväll var de lite
 sorligt att tänka att man skulle lämna när man väl hade börjat lärt känna dom :( Fett
roliga alltså :D Ska försöka fixa extra jobb där :)
Nu är man tillbaka till skolan riktigt roligt får jag faktiskt ta och erkänna de tror
jag verkligen inte att de skulle bli :) Har börjat med alkoholservering eller vad
de heter faktiskt riktigt intressant faktiskt och så har vi börjat med servering B :)
Juste vet alla vem som är ledig i morgon ?:) jag :) :D:D
På fredag är de marknad och då ska vi glida ponY , Kommer att bli toppen (Y)

Snart kommer de nya klassfotot och självproträttet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0